Heb je een klacht over ConsolePro.nl?
Wij en onze werknemers zijn pas tevreden als jij als klant dat ook bent. Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt.
Wij vragen je de klacht indien mogelijk per email door te geven zodat eea schriftelijk vastgelegd kan worden.
Wij zullen je klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.
Onze gegevens:
E-Mail: info@consolepro.nl
Telefoon: 040-7009726
Wil je een klacht per post sturen gebruik dan onderstaande adres.
Post adres:
Consolepro BV
Postbus 716
5600 AS Eindhoven
Als je je klacht naar ons toestuurt willen wij je vragen rekening te houden met de volgende zaken:
- Vermeld een order- of factuurnummer of voeg een kopie van je order of factuur bij.
- Geef een duidelijke omschrijving van de klacht zodat wij je optimaal kunnen helpen.
- Indien mogelijk; een of meerdere foto's van het gebrek als bijlage mee sturen.
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen een werkdag beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je hier geen prijs op stellen, dan kun je ook contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar ConsolePro.nl bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC)."